Compartim Música... ARTHUR FREITAS


The Lazy Song - Bruno Mars

Una de les cançons que més m'agrada és The Lazy Song, de Bruno Mars.
M'agrada perquè em sembla una cançó divertida i original encara que sigui una mica antiga, ja que és del 2010. A més, el videoclip és força estrany però a la vegada molt graciós i entretingut.
També és una cançó en la que m'hi veig reflectit una mica perquè hi ha dies en els que et sents de la mateixa manera com diu la lletra d'aquesta cançó, que bàsicament parla de com ser mandrós.
Un altre motiu pel qual m'agrada la cançó és perquè és del Bruno Mars, que és un cantant molt jove i modern.




1 comentari:

  1. Oooh!! M'encanta aquesta cançó i sobretot que sigui del Bruno!! Deixo una cançó que també és seva i és molt maca, encara que convido a tots els que vulguin a escoltar totes les seves cançons!

    http://www.youtube.com/watch?v=m8Ed8in9Qng

    ResponElimina