Compartim Música... DENNYS JALDIN


Talk Dirty - Jason Derulo
La meva cançó favorita s'anomena Talk dirty de Jason Derulo.
Album: ''Tattos''
Estil Musical: Pop i Rock barrejats.
Data de llançament: 2 d'Agost de 2013.

A mi m'agrada perquè la primera vegada que la vaig sentir estava escoltant la ràdio i no estava de massa bon humor, va sonar aquesta cançó i em va animar. 
Potser el que es diu al vídeo i les imatges que surten no són les correctes.
No estic d'acord amb moltes imatges i gestos que es fan al videoclip o amb com es tracta a les noies, perquè després a les persones que ho veiem (nens, adults, etc) ens pot afectar psicològicament ja que al vídeo el Jason tracta a la noia com qualsevol cosa.
Tot i això, a mi personalment m'agrada pel ritme que té i el tipus de so que es reprodueix sovint, ja que es mesclen diferents sons.
Com deia abans, la cançó seria perfecta si els gestos i paraules que es diuen fossin una mica més agradables.


1 comentari:

  1. Totalment d'acord, Dennys. La cançó sona molt bé però el que diu no és apropiat.
    A mi també m'agrada molt la cançó de 'trumpets', però em passa el mateix que a tu amb el vídeo. Crec que dóna mal exemple als joves que ho puguin veure.
    Aquí us deixo el link perque pogueu escoltar-la i mirar el vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=oOAfz0H4f00

    ResponElimina