Compartim Música... ANDREINA MARTE

Adore You - Miley Cyrus

La cançó que he excollit ha estat Adore You.
El vídeo musical d'aquesta cançó va sortir el 26 de desembre del 2013, és del nou àlbumBangerz de la famosa cantant Miley Cyrus 
Miley te 21 anys, va néixer el 23 de novembre del 1992 a Nashville, Tennesse

Vaig escollir aquesta cançó perquè la primera vegada que vaig veure el vídeo jo estava al meu paísRepublica Dominicana, de vacances i el vaig veure amb la meva cosina i ens va encantar a les dues i vam estar cantant-la dia rere dia juntes fins que jo vaig haver de tornar a Espanya. Aquesta cançó em porta moltíssims bons records i sincerament la lletra m'encanta, el vídeo potser el canviariaperò després tot m'encanta d'aquesta cançó.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada