Compartim Música... MIKI SÁNCHEZ

CHATTY CHATTY - SR. WILSON


He escollit aquesta cançó perquè crec que té molt de ritme i el cantant té molt d'estil. Com a mi m'encanta el reggae i aquesta cançó és d'un estil que prové del reggae, el dub, doncs per això l'he escollida. 

El vídeo, encara que és una mica estrany, em fa molta gràcia també i m'agrada. 
No em canso de veure'l i d'escoltar-la!

Aquesta cançó, al menys per a mi, és especial perquè m'aporta un missatge que entenc (la població contra el sistema establert).

La primera vegada que la vaig escoltar va ser al mòbil d'un amic i, en quant vaig saber el nom de la cançó.. a l'ordinador a escoltar-la sempre! És com la meva droga.

I això és tot, espero que us agradi tant com a mi!!!!!!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada