Compartim Música... SARA AUSIÓ

WHEN I LOOK AT YOU - MILEY CYRUS

He escollit a Miley perquè des de que era molt petita, des dels sis anys, quan va començar Hannah Montana, m'agrada molt, sempre ha estat la meva ídol, i encara que ara hi hagi moltes critiques ofensives i la gent pensi coses dolentes d'ella, a mi em seguirà agradant. 
La seva música em trasmet molt, quan l'escolto em donen calfreds i sempre somric. 
A més, penso que ella pot fer el que vulgui, altres artistes ho han fet, i no ha passat res de dolent. I per molt que diguin, ella és una bona persona, es va tallar els cabells només per donar-li suport a la gent amb càncer...
Podria dir mil coses més.

I he escollit aquesta cançó ja que des de que vaig veure la pel·lícula al cinema (The Last Song) em va agradar. La lletra és molt bonica i la seva veu és molt melodiosa. Des d'aquell moment és una de les meves cançons preferides.

Destiny Hope Cyrus, més coneguda com Miley Ray Cyrus va néixer el 23 de novembre de 1992 a Nashville (Tenesse, USA). La seva popularitat va arribar l'any 2006 intrerpretant a Miley Stewart i Hannah Montana. La seva primera aparició va ser el 2003 a la pel·lícula del director Tim Burton, Big Fish. I des d'aquell moment es va introduir en el món de l'espectacle. Encara que ja de molt petita sortia als escenaris amb el seu pare, Billy Ray Cyrus, que és cantant de country. Ella va audicionar per una sèrie de Disney Channel, interpretant així a la protagonista, i en poc temps va arribar a ser un ídol per als nens i per als joves. Va treure 11 discos dels quals set són de Hanah Montana.

La cançó que sentirem és de la banda sonora de la pel·lícula The Last Song (La Última Canción) en la que la protagonista és la Miley. La cançó conté una instrumentació basada principalment en el piano, mentre que la lletra parla d'un somni de nens.
Segons Cyrus, quan cantava When I Look At You pensava en l'amor.
-És una mica de lo que aquesta pel·lícula tracta- va dir.

Aquí teniu la lletra de la cançó en anglès i traduïda al castellà.

Espero que us agradi tant com a mi!


1 comentari:

  1. AQUESTA CANÇO M'AGRADA BASTAN SOBRETOT MILEY QUE ES QUANT ERA PETITA PERÒ, ACTUALMENT HA CAMBIAT MOLT I ÉS MOLT EXTRAVAGANT I, PER DIR-HO D'ALGUNA MANERA SÓN MOLT ADULTS ELS SEUS VIDEOS. KHAOULA KHACHCHABI 3rA

    ResponElimina