Compartim Música... CAROLINA FARRERO

OPPORTUNITY - SIA

"Opportunity" és una de les meves cançons preferides de la pel·lícula Annie, que ha sigut estrenada al cinema aquest any 2015 al gener. La canta Sia, una cantant i compositora australiana que té 39 anys. Els seus estils són el soul jazz, el rock alternatiu, el pop, l'electrònica, el trip hop i l'indie rock. L'any 2000, el seu "Taken For Granted" va ser un èxit al Regne Unit. El seu àlbum de 2008, Some People Have Real Problems, va aconseguir la seva màxima posició en el top 30 del Billboard 2000. En els premis ARIA Music Awards de l'any 2009, va guanyar el premi a la "Best Music Dvd" i va rebre sis nominacions en els premis ARIA Music Awards del 2010.

He escollit aquesta cançó perquè surt a la pel·lícula Annie i sé que em puc sentir identificada amb la lletra de la cançó en un futur. M'agrada molt perquè parla sobre una oportunitat que té l'Annie, la protagonista, al film i em fa sentir molt feliç perquè la puc ballar amb tota la meva energia, doncs és tan gran la felicitat i emoció que em transmet que em podria passar tanta estona escoltant-la, pensant en aquell moment que també m'espera a mi... A part, jo crec que d'aquesta manera podreu conèixer la pel·lícula els que no en sapigueu res d'aquesta, que és musical i molt maca. Us la recomano a tots!

Espero que us agradi i que intenteu ficar-vos al paper de l'Annie, ja que gràcies a ella alguns podran sentir-se identificats i això s'ha d'agraïr d'alguna manera.


Un tros és cantat per la Sia i un altre per la protagonista del film.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada